Sunday 27 May 2012

Brown Paper Beg

Assalamualikum semua...

kali ni saya nk tunjukan satu lagi produk yang saya nak jual...klu berminat boleh lah PM saya ye...Brown Paper Bag ni sesuai tuk buat goodies bag untuk birthday party, kenduri kawen,majlis cukur jambul dll...aritu saya bt cukur jambul tuk anak ke-2 saya guna paper beg ni...tp xsempat nak upload gambar lagi...dalam paper bag ni saya ltk tupperware apply lady (kecik je) ltk pulut kuning, air kotak, telur, bahulu pecah lapan (ni mak saya bt snd, tauke bahulu...klu berminat blh oder) dan gula2...klu creative mcm2 kita leh buat dgn paper bag ni...lagipun elok kan pki kertas...bagus tuk alam sekitar kan......

ini lah Brown Paper Bag yang saya cakapkan tu....leh gak di dapati dalam warna putih tp saya xada gambarnya...

Saiz : 30cm X 15cm X 9.5cm







brown paper: 100pcs RM 35 (min oder )
white paper : 00pcs RM40 (min oder)

harga tidak termasuk pos (semenanjung RM 7, sabah & sarawak RM 10)

harga boleh di ruding bila pembelian lebih 500pcs

d_eza@yahoo.com
012-766 2296


No comments:

Post a Comment