Thursday 10 May 2012

Jom bertenaga dengan CCPP

Assalamualikum...

Hai....kepada siapa2 yang membaca blog ni, saya merupakan pengguna CCPP ( ayat formal sbb xtahu nk bt introduction yg menarik...sbb tu BM teruk masa SPM...hehehe..). Setelah menggunakan CCPP ni saya amat sukakannya rasanya di tambah harga yang amat berpatutan serta kesan yang saya perolehi sejak menggunakannya...

kesan pertama yang saya alaminya ialah badan saya rasa segar dan bertenaga..bestkan..:D sbb produk ni ada mengandungi kacip fatimah, tu yang membuat badan kita bertenaga di samping dapat membantu :-

1. merapatkan otot-otot rahim,
2. faraj wanita (lg2 yang baru bersalin) dan
3. memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri... ^_^

lagi2 saya baru je lepas bersalin sesuai sgt la kan dgn benefit2 kat atas tu kan :-D dan merupkan fully breastfeed kepada anak ke-2 saya..takut lar nak makan jamu..kesian kat anak nanti, klu anak xtahan dgn jamu yg kita mkn...kan silap2 haribulan menangis tgh mlm sbb kembung perutlah, panas lah dan bermacam2 lg...kita juga la yg penat...nak berjaga malam..Alhamdulilah la..Azib xpnh lagi kena kembung perut...lena je tidurnya..ibunya pun dapat tidur lena..

masa anak pertama dulu pun saya xmkn jamu..pnhla mkn 1-2 kali tp saya yg xtahan...lps mkn je terus pening..pastu terus stop...lps tu saya ambik collagen sendayu tinggi..lambat sikit nak dpt kesanya tp ada la kesan yang memberangsankan sbb mkn on off  + mahal dan xmampu...kena mkn 2 paket stp hari..xlarat den nak membeli..

tp dgn CCPP ni harganya amatlah berpatutan sbb 1 set (3kotak = 30 paket) ni utk stock 1 bulan..1 hari 1 paket je...berbaloi kan...

jom ramai2 cuba..... call / sms :012 -766  22  96 or PM me at d_eza@yahoo.com

No comments:

Post a Comment