Thursday 16 January 2014

VITAMIN YANG DAPAT HILANGKAN JERAGAT

Jeragat..jeragat…jeragat.. masalah jeragat ni tak abis sampai bila2. Selalunya terjadi di sebabkan factor hormone (keturunan) atau mangsa alat makeup.

Admin pernah terbaca di satu article di mana orang sanggup buat laser kulit untuk buang jeragat. Costnya pun boleh tahan. Banyak RM. Tapi ia sebenarnya bersifat semetara sahaja. Jeragat akan datang balik. Ia terjadi kerana rawatan laser hanya mengubati bahagian luar sahaja iaitu kulit. Di dalam kulit jeragat masih ada dan menunggu masa untuk keluar semula.

Cara lain dengan menggunakan alat cosmetic untuk menutup bahagian jeragat..hmm..tapi sampai bila anda perlu guna cosmetic untuk mengatasi masalah anda itu. Tak kan kat rumah pun nak pakai alat makeup kan. Kita kalau boleh nak cantik semulajadi. Semua wanita di dunia ni idamkan macam tu.
Admin nak share satu article yang menyatakan dengan memakan supplement vitamin masalah jeragat dapat  di kurangkan. Admin bukan omong kosong ye. Nah buktinya..

 
Antara vitamin-vitamin yang di sarankan ialah vitamin c, vitamin E dan protein. Dengan pengambilan vitamin ini anda bukan sahaja dapat mengurangkan jeragat malah dapat mengoptimumkan kesihatan anda seperti tenaga, pergerakan sendi yang bertambah baik, kesihatan rambut dan kuku yang mana kesanya lebih ketara dan cepat.
Set Jeragat (vitamin C, vitamin E dan ESP)

Set Premium

Sustained Released Vita-C Plus

Vitamin C penting dalam pembentukan kolagen. Ramai wanita mengamalkan produk kolagen wahal hanya dengan mengamalkan vitamin C membantu penghasilan kolagen dengan lebih baik.

Jom kita tengok khasiat lain Vitamin C
1.       Antioksida semulajadi
2.       Membantu penghasilan kolagen semulajadi badan
3.       Mengekalkan integrity sel
4.       Meningkatkan kesihatan salur darah, gusi, tulang dan otot
5.       Membantu mengurangkan alergi.

Vitamin E
Terkenal sebagai vitamin awet muda. Ia juga dikatakan melambatkan proses penuaan. Selain itu vitamin E juga dikatakan mebantu keseimbangan hormone dan mengawal kadar minyak dalam liang kulit. Vitamin E juga membantu mengurangkan kesan kulit jeragat selain pengambilan beta carotene.
Jom kita tengok khasiat lain Vitamin E
1.       Anti oksidan bagi melawan kerosakan sel oleh radikal bebas
2.       Membantu menghalang penuaan pra-matang pada kulit
3.       Mengurangkan risiko sakit jantung
4.       Menyokong pretasi otot dan membaiki sel di tahap selular
 
ESP – Soy Protein Isolate Powder
Protein membantu mengurangkan kesan hitam (kulit mati akibat jeragat). Tompokan hitam pada kulit akibat jeragat sukar dihilangkan jika tidak medapat cukup protein yang membantu dalam penghasilan sel baru.
Jom kita tengok khasiat lain ESP

1.       Berasaskan soya bukan –GMO
2.       Memberi tenaga serta rasa kenyang yang lebih lama
3.       Sesuai untuk kanak-kanak, ibu yang menyusukan, mereka yang sedang pulih dari sakit dan  mereka yang menguruskan badan
4.       Menjadikan kulit lebih berseri dan anjal, memulihkan pigmentasi

Set Budget
Hubungi admin:-

sms: 012-7662296
fb/kedai online DZURLIZA
d_eza@yahoo.com
 
 

No comments:

Post a Comment