Tuesday 4 February 2014

Kelebihan Daftar Ahli Shaklee

Assalamualikum...

Admin sekarang lebih serious berbiz Shaklee (juga mengambil tempahan Kek Coklat Moist dan Kek Keju Meleleh). Baru tiga bulan bertapak di dunia Shaklee dan akhirnya berjaya mendapat bonus pertama dari Shaklee. Walaupun 2 angka tapi ia membangkitkan semangat untuk terus berusaha.

Siapa-siapa di luar sana yang ingin menjadi ahli dzurliza-cantikcantik di persilakan. Anda akan di beri tunjuk ajar tapi yang selebihnya usaha anda sendiri. Tak kan anda nak berjaya di atas usaha orang lain kan???

Rezeki yang Allah S.W.T bagi sangat luas. Siapa yang banyak bagi alasan tidak akan ke mana-mana tp orang yang sentisa berusaha Insya-Allah akan di bantu oleh-NYA.


Cara-cara untuk menjadi ahli

  1. Yuran pendaftaran RM 65 + RM 10 (kos penghantaran)
  2. Dengan pembelian 1 resit sebanyak 200 UV anda layak menjadi ahli secara percuma benilai RM 65 dan mendapat CASH BONUS RM30+.

Apa yang anda dapat setelah menjadi ahli Shaklee???

  1. Dapat harga ahli sehingga RM 25% daripada harga retail
  2. Dapat bonus setiap bulan dengan jumlah UV serendah 150 UV (anda dapat cash bonus dalam RM23+)
  3. Bantuan Mentor Mentee. Anda akan di masukan dalam group Synergy millionaire. Di mana anda akan di bantu secara online melalui facebook dan whatsap.

Saya mencari pengedar Shaklee seluruh Malaysia. Mungkin kah ANDA? Jom jangan lepaskan peluang berbiz secara online yang tidak perlukan modal. Anda pasti Berjaya jika berusaha.

Dee ~ 012-766 2296
d_eza@yahoo.com
fb/Dzurliza Ahmad

No comments:

Post a Comment