Friday 7 February 2014

Tip Kecantikan: Set Enfuselle Skin Care Shaklee normal to oily

Assalamualikum my readers...

Hari ni nak share set Enfuselle - Normal to oily skin. Ia merupakan set kecantikan kulit daripada Shaklee.

Berusia sebelum waktunya. Kelihatan 10 tahun lebih muda
 
Wah... tengok statement di atas pun dah merujakan..Siapa nak kelihatan 10 tahun lebih muda angkat tangan...Rasanya semuanya wanita di luar sana nak cantik. Tipu la kalau ada yang kata 'I xkisah muka I macam ni'.. ^_^.. Siapa ada masalah kulit berminyak di sarankan ambil set normal to oily.
 
 
Jom kita baca statement dari pengasas Enfuselle Skin Care
 
' Kami telah menjalankan penyelidikan nutrisi selama 55 tahun untuk mencipta set penjagaan kulit yang termaju di pasaran. Ternyata Nutrisi merupakan asas bagi wajah yang sihat dan cerah berseri. Pemilihan nutrien yang betul, sukatan yang betul serta sesuai dengan diri anda juga memainkan peranan yang penting. Asas bagi produk Enfuselle ialah Vital Repair Complex kami yang eksklusif, satu campuran synergy tujuh nutrien antipengoksida yang memberikan hasil lebih hebat berbanding penggunaan nutrien secara berasingan'


 
Purifying Cleansing Gel, RM 88.75

Purifying Toner, RM 78.75


Balancing Moisturizer, RM 83.75
 
Eye Treatment, RM 52.50
 

Set Enfuselle Skin Care - Normal to Oily Skin, RM 303.75
Testimoni Pengguna Enfuselle




Best kan function setiap produk. Dijamin tidak  menimbulkan alahan, so sangat sesuailah kat kulit yang sensitive. Produk ini telah di uji secara teknikal dan kesan ketara dapat di lihat seawal 30 hari penggunaanya. Sesuai digunakan untuk semua peringkat umur. Produk ini juga tahan pengguaan sehingga 3 bulan. Wow...jimat banyak macam ni.  Produk ni berasal dari Jepun dan di katakana setaraf SKII. Siapa-siapa nak cuba boleh PM laju2.

cost penghantaran RM6.00 dan Sabah / Sarawak RM10

Dee ~ 012-766 2296
facebook/dzurliza Ahmad
page/Kedai Online Dzurliza
d_eza@yahoo.com

No comments:

Post a Comment